Focus

Sitter i skolan just nu. Jag har precis ätit lunch, det var gott. Igår kväll tog jag ett bad och bara softade lite. Men i morse blev det lite panik, eftersom vi hade teknik inlämning, "läxförhör" i svenskan och forsättningsprov i so! Men jagblev klar ungefär kvart över sju, och halv går bussen. Så det blev ingen frukost för mig hemma, tog en macka på fritidsgråden focus! Jag har anmält mig till Skara sommarland den 15 juni.Ni får se till att ni också gör det! för jag och anki var bland de första. Och nästa vecka har de sommarvaka,som man bara msåte gå på!
   MVG i Teknik,.kemi, Matematik. Det blev jag mycket glad över. Nu ska vi ha SO,eller kanske teater träning det ska bli roligt!
Nu ska jag vara lite social!!

Hade så underbart gött nu!


Kommentarer
Postat av: Milla o Tessan

Hej! Vi har frågestund på våran blogg, om du ställer en fråga blir du länkad också! Alla frågor uppskattas :D

2009-06-05 @ 15:37:27
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0