Grillfest

Sen sex har det varit gäster är, min tre systar och deras pojkvänner. Vi har grillat och ätit gräddpotatis, det var underbart gott. Sen dess har vi pratat om gamla händelser som var när vi var små barn, det har varit jätte kul.
    Som en gång då jag råkade ha ned en kaktus i mitt ansikte, så att den rullade ned för min näsa och sedan in i min tröja, jag hade undefär 150 taggar sammanlagt. 
    En annan gång, då simon hade barnkalas, och jag kom utklädd som ett grönt troll med håret över allt, eftersom jag trodde att det var maskerad, men det var det inte, pinsamt.

Jaa, herregud vad man har upplevt genom tiderna, och jag ångrar inget.

Jag vet att det går rykten om mig, och tro på allt, för allt är förmodligen sant.


Den här eller


den här? :) eller båda eller en blandning ;D

Kommentarer
Postat av: Mijah

hehe okey. ?;)

2009-04-18 @ 23:40:52
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAha irl skratt när jag läste om maskeraden :D

2009-04-22 @ 23:30:40
URL: http://nathalieke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0