Vasa parken

Min fredagskväll blev underbar, först hade vi "förfest" hemma hos mig. Vid åtta gick vi ut. Vårt nästa mål donken, där jag och sofie gick på toa. Jag köpte en liten cola, som jag senare tappade. Sedan gickvi till vasa parken, där var det en härlig sommar kväll. Sen ringde vi lite folk (om någon fick ett störigt telefonsamtal igår). Sedan gick vi tillbaka till donken, sen åkte patto hem, det var synd. Jag, Antonia och Sofie gick tillbaka till vasa parken, men det var lika tomt som förut. Och sen skulle Sofie och Antonia hem vid elva, och klockan var halv elva.
  Då ropar Jesper och hans vänn Linus, så de följde med oss hem till mig. Sofie och Antionia blev hämtade, och jag, Linus och Jeasper satte oss i mitt trapp hus och pratade. Sen kom jag på att allt ekade otroligt mycket, så vi gick till kärleksparken för att se om det var något folk där. Vilket det var, men vi kände inte dem. Men vi gick fram och satte oss ändå. Sedan kom två till, var av en var elias bror, elias ifrån mitt komfiramtions läger. Se vad världen är liten.
   Sen gick människorna som vi träffade, kvar satt vi och pratade tills klockan kvart över tolv, för då var jag tvungen att gå hem.
Tack alla för en underbar kväll ;)


Vasaparken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar väl torsdagskväll? Inte fredagskväll. :)

2009-05-22 @ 23:04:20
Postat av: Helge

sv: självklart, fast det kändes som en fredag, vet inte vad det beror på xd;)

2009-05-22 @ 23:07:53
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0