Samhällets ekonomi

 Nu på morgonen har jag suttit och svarat på en massa mejl. Varje gång jag tänkt göra det, har jag skjutit upp det. Jag har också drukit lite varm mjöd, det var gott, men ingen i min familj tyckte det var gott, så mer till mig alltså. Men nu har jag satt mig vid skrivbordet och skriver på samhällekonomi målbeskrivining. Shit, vad Ekonomi är stor, så många olika uttryck, men de tär alltid kul att lära sig något nytt!
   I helgen ska mamma ha någon slags tjejkväll, och eftersom hon arbetar idag, måste jag städa. Visst det är kul att städa - mitt rum. Andras rum är inte alls lika kul. Men det blir bara att bita i det sura äpplet. Imorgon ska jag ut till min farmors och farfars land, för att fira min lillkusin, Min syster och farfar. Det ska bli härligt och träffa hela släkten igen, det var länge sedan.
  Vid ett har jag tänkt att gå ut och springa lite, kanske promenaderna, men får se, eftersom min förkylning fortfarande håller i sig!
 -Jag kan ha lugg igen, YEES!


På brevik med någon slags målning, det var den mest underbarste tiden i hela mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0