regninga dag

Andra världskrigs provet gick hur rba som helst, det var verkligen jätte lätta frågor. Efter skolan gick jag på stan ett tag, tog en chai latte på waynes, sen blev det lager haus. Nu har jag köpt en bok till mamma, den passar henne verkligen. Efter det åkte jag och mamma och handlade, jag köpte hemma gjord isglass, gud vad gott. Sen åkte vi till napoli, och åt kyckling tallrik, så gott. Dom börjar känna igen oss där. Sen hyrde vi twilight och På andra sidan, plus chips är livet underbart.


   Cooola va? :P


Hungrig man blir heller hur? :P


Isglass


Gu va gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt :).

2009-05-08 @ 22:47:51
Postat av: cissi

oh va gott vill ha:P(A)

hihi hoppas du har haft en bra fredag

2009-05-08 @ 22:50:04
URL: http://ceciliaaguirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0