Kriminal vården

Joggningsturen blev runt strömmen och brevid kriminal vården och sen hem. Det var underbart härligt att vara ute och springa intervaller. Även om de fanns många moln på himlen, var det inget som skymde solen. Det tog under fär en halvtimme med tio minuters meditation också. För efter springen kom jag upp vid en "klippa" där satte jag mig och meditera lite, det var verkligen jätte skönt. Bara tänka igenom livet, och hur jag vill ha de i framtiden.
  Mina intervaller blev helt oregelbundena, men det är skönt det också. För varje gången jag träffade en människa skulle jag sakta ned, och precis efter människan skulle jag öka. Jag måste sett otroligt kul ut, där jag sprang och sedan saktade ned o.s.v.
  När jag kom hem började jag städa, sedan ringde Sofie och sa att hon skulle komma kvart över 4. Det ska bli så kul ikväll, det har jag bestämt. Patricia kommer senare hoppas jag. Men nu ska jag ringa till Smlutron stället och fråga vilka tider jag har i helgen, om jag jobbar. Jag är helt POWER nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0