Härlig Fredag

   När jag och Anna satt på bussen igår disskutera vi kring dejting och hur man ska vara under en dejt. Man ska inte vara för nervös, inte för på, för 'desprate'. Sen kom vi fram till att man ska vara sig själv, men hur är man sig själv då. Man ska dejta sig själv först innan man träffar någon annan på det sättet. Detta kan man göra genom att tänka frågor som kan komma upp under en dejt.

    Igår kväll hade jag det jätte trevligt, gott sällskap med god mat på Fräcka Strömmen. Jag kom hem och fick hjälpa till med matvarorna, vilket är jobbigt. Men min förmåga att vända positivt blev det roligt till slut. Sedan testade jag alla fina kläder, och de satt perfekt.

   Idag ska jag vara med Anna ikväll, vi ska äta gott och sedan se på lets dance finalen, det ska bli spännande. Jag längtar. Och sen blir det ju dans på gymnastiken och det är alltid roligt.



Vad tycker ni om mina fina skor?

Kommentarer
Postat av: eRiKa

är jag förvånad över att du köper svarta skor? ;) dom är jätte fina :)

och vi kommer äga på dansen idag!

2009-03-27 @ 07:33:21
URL: http://niightsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0