Lördagskväll

Vi (patricia, emma-lee, Sofie, Gabbe, Joel och jag) var hemma hos mig till klockan 9, för då gick vi till tyska torget för att se på fotboll. Vilket vi aldrig direkt gjorde. Så vi gick vidare till donken, där jag köpte maräng swiss, som var jätte god. Sen gick vi till Jesper, och skulle ha party där. Men det varade inte så länge förrän vi gick ut igen. Då gick vi utanför palac, för joel kände typ någon, jag vet inte! :). Sen skulle vi åka hem till mig igen, och alla köpte sms biljett, men sen ahde sista buss/spårvagn gått, eftersom det var "söndag igår". Så det blev att gå hem,men det var trevligt det också. Väll hemma satte vi på lite lugn musimoch pratade, det var skönt. Sen somande jag och gabbe lite senare, eftersom de åkte vid halv ett - ett.
   Nu vakande jag och gabbe, han sitter och klagar på min otroliga bra musiksmak. Men idag ska vi träffa elias och frida, vet inte riktigt vad vi ska göra,men vi hittar på något. Vid fyra åkter Gabbe hem, och då ska jag också fira Min syster Anna, ska ned på stan för att köpa present också. Ni får ha det så underbart bra nu!

Tack alla för igår!


Party - Vad kul det var!


Kommentarer
Postat av: emma-li om jagfår be!!

haha vad lite jag ser ut, men puss o tack för väligt trevlig kväll:D!

2009-06-07 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0