Sex-pack

Ikväll ska jag vara med Ellinor, det känns som det var länge sedan som vi hittade på något. Så ikväll ska vi ha en riktigt Filmkväll med chips och allt. Det ska bli roligt. Egentlingen skulle jag ha gått ut ikväll, men jag är inte pepp på fest idag. Det får bli någon annan gång :).
   Idag har jag rensat ur grundskolan ur mitt rum. Fyra påsar med skräp sammanlagt blev det. Med pärmar, plastfodral, böcker, pappar o.s.v. Men nu känns mitt rum mycket renare. Jag har inte alls mycket saker i mitt rum, men för mig gäller mottot mindre saker - enklare- renare. Jag har sms:at hela dagen också, egentligen har jag inga pengar på mobilen, men jag råkar kunna skicka sms ändå. Det är så roligt när livet ger olika saker.
  Nu ska jag laga lite mat, det blir chicken nuggets hemmagjorda. Fatta jag äte inte ut, även om det är lördag. Men nästa veckan startar mitt träningsprogram, så nu ska jag ha sex-pack innan jag börjar på Kunskap. Det är ett av mina sommar mål. Jag kommer berätta mer om hur jag ska komma dit. Gud nu gör jag vad jag vill - DET ÄR JU SOMMARLOV


Ja ibland kan skönhetsopreationer göra under!

Kommentarer
Postat av: ronja

oj det va skilnad:O



Ha det bra

2009-06-13 @ 18:22:01
URL: http://ronjastrandh.blogg.se/
Postat av: Bianca

hahha hon såg skit konstig ut förut!!! ;)

2009-06-14 @ 17:06:07
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hon var snyggare innan.

2009-06-18 @ 17:55:42
URL: http://vonapa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0