Fulla människor

Igår kväll åkte jag till söderköping vid åtta. Där träffade jag Patricia, Mando och Sally. Vi qruisade runt i Söderköping, för att hitta lite roligt folk. Vid nio åkte Patricia och Mando hem. Då var jag med Sally ungefär en 45 minuter, det var verklingen jätte roligt. Vi hade samma hunor också. Vi pratade om framtiden och allt i livet. Det var verkligen jätte roligt. När bussen kom, hade hela busshållplatsen fyllts av studenter och andra människor som skulle in och festa i norrköping. Det var ganska roligt, eftersom jag kände ungefär 90% av alla där. Det var ganska roligt att se alla fulla. På bussen var det alltså riktigt drag.
  Sen gick jag hem, trött som jag var sedan torsdagskvällen. Satte mig vid datorn och skrev lite på min bok som ska bli klar innan sommaren är slut. Jag tror jag insett att jag har sommarlov nu! och Det känns något helt otroligt! :)



Hon är verklingen min nya idol!


 

Kommentarer
Postat av: ronja

hon är cool hon;)

2009-06-13 @ 18:20:50
URL: http://ronjastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0