Avslutningsmiddagen

Middagen, som höll hus på vildmarkshotellt, belv otroligt lyckad tycker jag. Jag och två andra, var de ända utan kostym där av alla killar. Men eftersom jag inte trivs i kostym, så vill jag självklart inte bära det. Man ska ju göra det man mår bra av ju!
  Det började med att vi åkte buss dit, vår klass satt i den största bussen, själva.  Det var jätte roligt att åka med dem, eftersom de har ett sådant humör. Men om man tittade bak, såg det ut som ett gäng 35-åringar.
  Åalla tjejer var så vackra, ibland tvivlar man ju på sin sexuellla läggning, och igrå var det en sådan stund. Alla var verkligen uber fina!  
  När vi kom fram, blev vi bjudna på ett glas med fruktsoda och jordgubbsextract, det var jätte gott! och roligt och gå runt och prata gamla minnen med alla elever i 9:an på ramunderskolan. Efter detta gick vi in i den stora salen.  Där var det fint uppdukat för oss. Det var verkligen en kväll då man kunde känna sig alldelse speciell.
  Måltiden började med att Elli och olle pratade lite, det var de som höll ikvällen. Mycket bra jobbat av båda två, även om skämten kanske inte var de bästa! Efter den långa måltiden blev det dans. Även om det var dålig musik och lite med folk, var det jätte kul att slänga runt på dansgolvet stundvis.Vid klockan elva åkte vi därifrån, fulla med minne och lycka. Det var verkligen en underbar kväll, Tack Ramunderskolan för allt!


Fina sofie, Hanna och Anna


Kricka och daniel i min klass


Potatisgratäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0