Avslutningen

Det var en jätte fin skolavslutning som Ramunderskolan ordnat för 9:orna! Med sång ifrån 9:c så man nästan grät. Och ett jätte fint tal ifrån prästen som jag ska prata mer som senare. Det hemskaste var när jag skulle skiljas ifrån Anki, eftersom henne har jag alltid varit med i skolan sedan början av åttan. Det kändes så hemskt, men som tur syns vi ju redan imorgon då vi ska till skara sommarland.
  Jag är väldigt svårt att gråta inför människor, så efter allt när jag gick mot bilen så kom tårarna. Tårarna som visar 3 helt underbara år på Ramunderskolan! Jag fick ju också premium, då blev jag verkligen jätte glad. Jag blev också nöjd med mina betyg, 305 poäng. Nu ser jag framåt också, gymnasiet kommer vara en vändpunkt i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma. 



Alla stiliga killar




Efter avslutning blev det kina med min mamma och syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0