Zacharias

Ju är det nästan ett helt dygn som jag inte bloggat på - förlåt.

Gårdagen blev riktigt roolig. Först var vi på storå festivalen i Söderköping. Där låg vi regn och sol och beskådade inhemska band som spelade. Banden var ritkigt bra, men bäst var nog song/singwriter Amanda ekstedt. Hon var verkligen jätte duktig.
   Vid 4 åkte vi in till Norrköping. Och besökte började med att äta såklart. Den här gången blev det på donken. Jag tog en mc chicken, det var jätte god (den brukar jag nästan alltid ta, men idag var den lite godare än vanligt) Efter donken gick vi alla (Patricia, Anna, Sofie, Madde, Amanda, Mando) till moa för jag skulle lämna lite saker. Sedan vidare till söder tull för att möta Antionia. Där mötte jag Tone också, som visade sig vara en liten rolig knudd (väldigt rolig). Sedan gick vi till kultur kammaren, men det var helt tyst där och låst.
   Sedan visade sig att konserten var i kultur huset, så vi gick dit. Det var zacharias som förband, det var v erkligen jätte bra. Men det spelade så otroligt högt, eller var det jag som stod brevid högtalaren. Men jag fick i alla fall gå ut flera gånger. Det var ganska många människor, men många kände man ju!
  Efter konserten vid halv elva gick vi till kärleksparken, sedan droppade in massor människor. Det var verkligen jätte trevligt. Jag träffade också Gabriel och Elias ifrån Brevik, de är så otroligt roliga!
  Vid halv två åkte de sista hem, och jag, Gabriel och Elias gick till min syster för jag skulle lämna en väska. 
 TACK så mycket alla människor som var med på denna underbart roliga kväll!!


Kommentarer
Postat av: emma-li

det var sjuhuhukt kul, måste göras om :D!

2009-05-24 @ 12:48:02
Postat av: Anonym

kan ju bara hålla med emma-li, det måste göras om! :D:D

2009-05-24 @ 13:05:16
Postat av: AMANDA

jag är den där utan namn haha

2009-05-24 @ 13:45:24
Postat av: Anonym

alltså jag amanda, inte ekstedt haha :D

2009-05-24 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0