Relationsdag

God morgon allesammans! Gud vilket härligt väder det är ute idag. Snart är det skola för min del, men det är inte någon vanlig skoldag. Utan idag har vi en realtionsdag, jag vet inte riktigt vad det innebär men det är säkerligen roligare än vad en vanlig skoldag är! Sedan ska vi förmodligen se teatern Ung utan Pung, eftersom jag sett deras föreställningar förr på skansken vet jag hur roliga de är.
   Ikväll ska jag på hygien-kurs på smultronstället. Den börjar vid sju, men jag kommer väll hem runt nio. Lite tråkigt eftersom jag har otroligt mycket att göra i skolan denna vecka. Men allt löser sig vettu! Ha en helt underbar dag nu!


Sugen jag blev på Loka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0