Angels end demons

Det var den bästa film översättning ifrån en bok som jag sett på väldigt länge. Jag tyckte verkligen att de hade fått med mycket av boken i filmen. Det var mycket spännande. Jag såg alltså änglar och demoner. 
   Innan filmen, alltså efter skolan, var jag med Frida. Vi gick till fräcka först, där jag tog en chokladboll och Frida en sallad. Sen blev det wayne's, vi båda tog en varsin chai latte, take away. Sen gick vi till donken och satte oss, för att Frida skulle ha en chokladmuffins. Där satt vi ett bra tag.  Tills vi kom på att vi ville röra lite på oss efter allt fikande, så vi gick upp till någon kyrka (?), där fanns det ett roligt träd, som vi klättrade i. Innan det träffade vi Kalle som går i Fridas klass, han var trevlig. Mamma ringde tjugo över 6 och sa att jag skulle komma ned från trädet och komma hem och äta mat, för vid halv sex skulle vi vara vid bion. Hem gick jag och Frida, sen åt jag lite snabbt och vi kom till bion ungefär vid kvart i. Frida är verkligen jätte underbart kul.
  De senaste dygnet har det varit mycket, så jag har inte hunnit att blogga , förlåt. Men hoppas ni mår bra ändå.


Saknar mitt hår ;)

Kommentarer
Postat av: Anton

Saknar du ditt hår? :P

Blev det inte bra när du klippte själv eller?

2009-05-14 @ 21:17:49
Postat av: Anonym

sv: jaaa, det blev sådär, min lugg blev lite förkort ;) men annars jätte bra :=)

2009-05-14 @ 21:34:38
Postat av: Lollo

vaddå?

blev du flintis? XD

2009-05-15 @ 18:29:03
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0