Spotify

heej, Det gick hur bra som helst i skolan idag, vilken (Y)ber dag. En i min klass skicka inbjudan till spotify, och det gjorde dagen ännu bättre. Fick reda på att jag hade sovmorgon imorgon till klockan tio och sen ska jag åka till söderköping för att ha en 45 minuterslektion, för att sedan åka tillbaka till nkpg, för att se på teater.  Tycker det är lite onödigt att komma dit för 45 minuter men de tycker inte min engelska lärare, se så olika man kan tycka.
   Efter skolan åkte jag ut till östra ryd med mina två kusiner och min stora syster för att kolla på mormors nyfödda valpar. De var jätte söta. Men liknade mer råttor än hundar. Och sen var det en som höll på att dö, hemskt.

Varför är jag lycklig`? Jag lägger energi  på att göra det bra för mig själv, om det är en låt jag vill lyssna på min ipod, byter jag till den direkt i stället för att vänta på att den ska börja. Man ska anstränga sig för lyckan.



Mina biljetter till Emmaboda



Jag på bussen hem



Jag är himla nöjd med min bok


Kommentarer
Postat av: Anton

Vad är det för bok som du har skrivit?

Vad handlar den om?

2009-03-31 @ 22:35:34
Postat av: Helge

Svar



Vi har som uppgift i svenska att skriva en kärlekhandbok, den handlar mest om hur man upplever kärlekn, ganska roligt projekt.

2009-03-31 @ 22:38:47
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Moa

Du är bäst lillebror:)

2009-04-01 @ 21:39:14
URL: http://moalovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh jag har ett ungefär liknande projekt, skulle du kunna ge mig tips om ungefär vad man kan börja med har alltid problem med början =/

2009-04-07 @ 16:12:43
Postat av: Anonym

ooh jag har ett ungefär liknande projekt, skulle du kunna ge mig tips om ungefär vad man kan börja med har alltid problem med början =/

2009-04-07 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0