Ny Blogg

Ännu en ny blogg, men denna gång med riktiga löften om bättre uppdatering och mer tips om ett bättre liv.  För ni som inte vet, hade jag en blogg som handlade om hur man förbättrar sitt liv, allstå hur man metalt och fysikt mår bättre, men sen försvann blogg, eftersom jag hade en otrolig dålig uppdatering.
   Denna blogg kommer att handla om hur man öka livsgläjden, foto, event och mycket mer. Min tanke med bloggen är att förbättra och hjälpa andra personer.

Desaker som ska bli bättre med bloggen är:

  • Bättre uppdatering
  • Läsvärd
  • Mer tips


   Idag har jag varit i skolan, det var mycket trevligt med nationella engelsk uppsats, vilket gick ganska bra. Sen hade jag tysk redovsining, det gick också bra men tyvärr var jag lite nervös men det fixa sig ändå. Åkte med Mickis hem på bussen och det var trevligt med lite sällskap.
   Imorgon ska jag och anna gå på stan, då ho ska köpa lite grejer och jag ska köpa vårskor, visar dem imorgon. Sen ska jag ut och äta med en ny vän på fräcka, det ska bli trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg Helge! :D

2009-03-25 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0