Att Leva

Jag har funnit ett nytt ordspråk som jag ifrån nyår har börja följa och försökt uppnått:

" Du ska leva livet som att om du var tvungen att leva igen, skulle du välja att leva om ditt liv igen." 

Man ska ha denna livsglädje när man lever, för man kanske inte får någon mer chans att leva igen. Man ska njuta av livet. Genom att bara vara ärlig kan man komma långt, Jag bestämde mig för vid nyår, att vara ärlig om personer frågade saker. Och sen dess har mitt liv förändras totalt. 

Genom att bryta vanor kan man också finna livsglädje, ex att gå upp olika tider på morgonen, äta varierat, åka en annan buss, ta andra väger till sina mål, tror jag att man lever längre.


Man ska också minst två gånger i veckan ha en ledig dag ifrån plugg utanför skolan. Detta gör att det blir varierat att gå i skolan också.

- Skor jag hade tänkt att köpa imorgon.


 Helge Johansson


Kommentarer
Postat av: Adam

om du säger att du ska svara ärligt om folk frågar, vrf dissar du då när man frågar? x)

2009-03-25 @ 21:12:02
URL: http://willbanjr.blogg.se/
Postat av: helge

VAd har du för fråga? :)

2009-03-25 @ 21:18:22
Postat av: eRiKa

sjukt snygga och passar dig asbra :)

KÖP!

2009-03-26 @ 15:16:37
URL: http://niightsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0