Ströfolk

Idag blir det jobb mellan 12-17, det ska bli roligt. Jag har kommit på att det är roligare att jobba när det är stressigt, än när det är lite ströfolk som kommer lite och lite så. Då är det bättre med Kö, igår var det stressigt ganska mycket. Igår jobbade jag ju för första gången med Ida, det var jätte roligt! Och det känns ännu bättre inför sommaren nu!
  Min nästan lediga dag, då jag inte planerat nått är om en vecka. Och i kväll annars är det fulltbokat. Men jag älskar när jag har saker som håller mig sysselsatt, varför annars skulle jag ha blogg liksom? :) Nej nu ska jag käka lite frukost och sen börja läsa Harry Potter och halvblods prinsen, måste hålla mig uppdaterad tills premiären den 15 juli :)
Hoppas ni mår underbart bra :) För det gör jag :)



Efter sommaren ska jag köpa en kamera :)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nice blogg

2009-06-22 @ 20:12:48
URL: http://henriknyberg.blogg.se/
Postat av: Peter

Sexig och läcker!

2009-07-16 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0